14:37:00

Zniszcz ten dziennik #3

Zanim zacznę dodam tylko, że dzisiejszy post z dziennikiem będzie bardzo destrukcyjny. :D
1. Stań tu (wytrzyj nogi podskakuj):
Aby był jakiś ślad miałam na sobie buty ;)
Gdy wyschło mniej było to widać no i musiałam trochę dodać od siebie. Ogólnie zadanie było zabawne. :D
2. Wznieś się wysoko upuść dziennik:
Dziennik upuściłam z drugiego piętra. Zadanie było świetne. Na początku myślałam, że żal mi będzie zrzucić dziennik ale jak już przyszło co do czego fajnie było nim rzucać. :D
 3. Zrób nagły, destrukcyjny, nieprzewidywalny ruch dziennikiem:
 Poszłam ze znajomymi na wielki otwarty teren i rzucałam dziennikiem. Było to super zadanie a dziennik trochę ucierpiał. :D
4. Zgub tę stronę, wyrzuć ją pogódź się ze stratą:
W sumie nie było ciężko pogodzić się ze stratą... :D

Zdjęcie z wyglądem dziennika po tych destrukcyjnych zadaniach:
Mam nadzieję, że się podobało i do następnego posta ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger