14:07:00

Zaczytana Historia, czyli trochę o blogowaniu i czytaniu.

Hej kochani! Dziś mam dla was trochę inny post. Postanowiłam opowiedzieć wam trochę o mojej historii związanej z czytaniem książek oraz pisaniem bloga. Zaczynajmy! :)

''Ludzie dzielą się na dwie kategorie: tych, co czytają książki i tych, co słuchają czytających.''

CZYTANIE:
Od zawsze lubiłam czytać. Zaczęło się od książki ''Ania z Zielonego Wzgórza'', zapewne dobrze wam znanej. To po jej przeczytaniu stwierdziłam, że to jest FAJNE. Kiedy założyłam bloga moim celem było poszerzanie właśnie tej opinii o książkach, głównie wśród moich rówieśników. Wielu z nich nie lubiło i nadal nie lubi czytać, ale na szczęście kilku przekonało się do literatury. W ubiegłe wakacje stałam się nałogowym pożeraczem książek a także częstym gościem biblioteki. Uwielbiam siedzieć w bibliotece i patrzeć na tę gigantyczną ilość książek. Dzięki czytaniu mój zasób słów zdecydowanie się powiększył. Czas na czytanie książek nigdy nie jest dla mnie zmarnowany Dlatego teraz prawie zawsze noszę ze sobą jakąś lekturę.

'' Czytanie jest dla umysłu tym, czym ćwiczenia fizyczne dla ciała.''

Zawsze będę starała się poszerzać grono miłośników książek jak tylko potrafię i nigdy nie przestanę ich uwielbiać. Wiele z nich wyniosłam i mam nadzieję, że wy także je lubicie, lub czytając mojego bloga sięgniecie po jakąś książkę. 
'' Im więcej czytasz, tym mniej naśladujesz innych''
PISANIE:
Kiedy poszłam do czwartej klasy podstawówki, nauczycielka języka polskiego chwaliła moje wypracowania. Wtedy właśnie zaczęła się moja przygoda z pisaniem. Pisałam pamiętnik a nawet książkę. Pisanie ''do szuflady'' jednak mi nie wystarczyło. Zawsze chciałam się dzielić czymś z innymi. Dlatego w marcu 2014 roku kiedy byłam w szóstej klasie podstawówki stwierdziłam, że założę bloga. Nie wahałam się ani chwili i zrobiłam to praktycznie w ciemno. Na początku nie wiedziałam nic o pisaniu bloga, ale każdy mój kolejny post był coraz lepszy. 

'' Podobnie jak z groszy składa się złotówka, tak z ziarenek przeczytanego składa się wiedza''

Po kilku miesiącach ''blogowania'' zdałam sobie sprawę, że bardzo mi się to podoba. :) Kiedy poszłam do gimnazjum mogłam jeszcze bardziej rozwinąć się w pisaniu, ponieważ dołączyłam do redakcji szkolnej gazetki. (Ciekawostka: pierwszy mój artykuł był zatytułowany ''Moje blogowanie'' ^^) Zaczytana... z każdym dniem się rozwija. Nad uczę się o prowadzeniu bloga, ale o to właśnie chodzi. Gdybym od razu wszystko robiła idealnie nie miałabym z tego żadnej przyjemności.

Czy żałuję, że założyłam bloga?
W żadnym stopniu tego nie żałuję. Cieszę się, że to zrobiłam i nie zastanawiałam się zbyt długo. Dzięki temu, że mam bloga jestem o wiele bardziej kreatywna. Co chwilę mam w głowie miliony pomysłów na posty takie jak ten. Jeśli zastanawiacie się czy to zrobić to polecam wam spróbować. Jeśli wam się nie spodoba zawsze możecie zrezygnować. Pamiętajcie aby nie zrażać się na początku i nie robić niczego na siłę. Kiedy ktoś wam powie, że jest jakiś błąd, poprawcie go i dzięki temu już nigdy tego błędu nie popełnicie. Nikt nie jest idealny. :) To ostatnia szansa na podjęcie decyzji, jeszcze przed rozpoczęciem roku! :)

Piszcie w komentarzach czy podobał wam się post i z jaką książką wy zaczęliście przygodę z czytaniem? Na koniec życzę wam abyście dobrze korzystali z tych ostatnich dni wakacji!! :) MIŁEGO CZYTANIA! :* <3

2 komentarze:

  1. Świetna historia <3 Uwielbiam takie czytać :3 Z tego co pamiętam zostałam Twoją 6 czytelniczką - może Ty zostaniesz moją 122?
    Lubię Twojego bloga- i mam nadzieję, że więcej osób zacznie Cię czytać :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi strasznie miło ponieważ obserwuję twojego bloga bardzo długo i bardzo miło mi słyszeć, że ktoś kto jest dla mnie wzorem, czyta moje wpisy 😊 Dziękuję 😉

      Usuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger