19:57:00

Czytelnicze podsumowanie wakacji!

W te wakacje nie przeczytałam zbyt wiele. Dokładnie 8 książek. Wielu z was taki wynik może wydawać się zabawny. ''8 książek w dwa miesiące? I ona uważa się za kogoś kto lubi książki?!''. Nie wiem jak niektóre czytelniczki są w stanie przeczytać 20 książek miesięcznie. Ja czytam wolno i wyraźnie. Często kilkanaście razy czytam te same fragmenty szukając w nich drugiego dna. Może to dlatego mój wynik jest... taki jaki jest. :D  

Ale przejdźmy do rzeczy! W te wakacje miałam w planach przeczytać całą serię ''Dary Anioła'' Cassandy Clare. Niestety czekam na 5 i 6 część, dlatego przeczytałam tylko pierwsze cztery części. :)





Miasto Kości- Cassandra Clare










                                                            Miasto Popiołów- Cassandra Clare 






Miasto Szkła- Cassandra Clare 









                                                                

                                              Miasto upadłych aniołów- Cassandra Clare 








Szklany Tron- Sarah J. Maas 
Recenzja 












                                                         Dziewczyna ognia i cierni- Rae Carson








Delirium- Lauren Olivier 










                                                                                  Cztery- Veronica Roth 





To już wszystkie książki przeczytane przeze mnie w wakacje. Nie było tego dużo, ale jestem w miarę zadowolona. Na blogu pojawią się recenzje wszystkich książek pokazanych w tym poście. (jedna już jest ;) ) Jak tam wasze wakacyjne stosiki? Dziś życzę wam nie Miłego czytania, ale MIŁEGO ROKU SZKOLNEGO! :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger