13:17:00

Najprawdziwszym złem na świecie są czyny człowieka. Szklany Tron

Tytuł: Szklany Tron 
Tytuł oryginału: Throme of Glass 
Autor: Sarah J. Maas 
Moja ocena: 10/10 

Celaena Sardothien siedemnastoletnia dziewczyna cieszy się tytułem najlepszej zabójczyni Adarlanu a nawet świata. W dzieciństwie straciła rodziców i została wychowana przez króla zabójców. Wyszkolił ją na swoją najlepszą uczennicę. Niestety Celaena natyka się na zdrajców i zostaje skazana na dożywotnią pracę w kopalni soli w Endovier. Zazwyczaj więźniowie wytrzymują tam zaledwie kilka miesięcy, ale ona wytrzymała już rok. Pewnego dnia dostaje bardzo ciekawą propozycję od następcy tronu Adarlanu. Ma walczyć w turnieju o tytuł obrończyni króla, a po czterech latach służby otrzyma pełną wolność. Z początku sprawa wydaje się dla dziewczyny łatwa, ale kiedy uczestnicy turnieju giną w dziwnych okolicznościach siedemnastolatka musi sama odkryć tajemnicę mordercy aby przeżyć.

''Przecież biblioteki kryły mnóstwo pomysłów, a nowe pomysły stanowiły najgroźniejszą, najbardziej niebezpieczną broń świata!''

Jestem pod mega wrażeniem tej książki. Nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobra! Zdecydowanie jest to pozycja, którą musi przeczytać każdy kto lubi fantasy. 

 
''Dość tego - myślał. - Jeśli ktoś będzie próbował mi ją odebrać, rozszarpię cały świat gołymi rękami.''

Bardzo zżyłam się z bohaterami tej książki. Podobało mi się również to, że w środku znajduje się mapa dzięki, której możemy lepiej wyobrazić sobie świat w, którym żyją nasi bohaterowie. Nie mam żadnych minusów i ze zniecierpliwieniem czekam aż zacznę czytać kolejne części.  A wy przeczytaliście Szklany Tron? Podoba wam się?  Polecam tym, którzy jeszcze nie czytali! MIŁEGO CZYTANIA :) 

zdjęcie okładki: www.empik.com 

2 komentarze:

  1. Szklany Tron jest rzeczywiście świetny <3
    Ja czekam z upragnieniem na kolejny tom <3
    Szybko czytaj drugi tom i noweli :3
    Pozdrawiam :)
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger