15:05:00

ŚWIĄTECZNY BOOK TAG

HEJ! Już jutro wigilia dlatego postanowiłam wprowadzić także na bloga trochę świątecznej atmosfery. Dla mnie święta to najlepszy czas w roku! Zaczynamy TAG! 

1. Połowa lampek na choince jest wypalona: Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki. 
Z tą kategorią miałam lekki problem, ale spojrzałam na moją  półkę z książkami i znalazłam! ''Próba żelaza'' Holly Black i Cassandra Clare. Zaczynało się na prawdę dobrze ale niestety później chciałam ją już tylko skończyć! 

2. Irytująca ciocia nie chce zostawić cię w spokoju: Średniawa książka którą wszyscy się zachwycają. 
Zdecydowanie jest to trylogia ''Niezgodna''. Wszyscy porównywali ją strasznie do Igrzysk śmierci a moim zdaniem nie ma w ogóle czego porównywać. Była słaba. 

3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje: Wybierz bohatera który sporo napaskudził. 
Wybieram Mavena z Czerwonej Królowej. Wszyscy którzy czytali wiedzą dlaczego Ugh!! 

4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje: Książka która została ci zaspojlerowana. 
Tak doświadczyłam kiedyś tej fatalnej zbrodni. Całkowicie zapojlerowano mi ''Miasto Szkła'' Cassandry Clare. Ci którzy czytali wiedzą czego się tam dowiadujemy. Zaspojlerowano mi część Zmierzchu ale na szczęście nie wszystko. ;) 

5. Widok z okna przysłania ci duża warstwa śniegu: Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć. 
Nie mogę i chyba  nigdy nie zrozumiem myślenia Adama z całej trylogii ''Dotyk Julii'' 

6. Najeżysz do jedynej w swoim rodzaju singli, a wszędzie wokół słyszysz ''All I Want For Christmas'': Książkowa para której nie możesz znieść. 
Bardzo mi przykro, ale ja kocham wszystkie znane mi książkowe pary! :) 

7. Babcia odleciała na reniferku: Bohater którego śmierci cały czas nie możesz przeboleć. (UWAGA SPOJLERY!!!!) 
   Spojler z Szukając Alaski! 
Nie mogę sie pogodzić ze śmiercią Alaski! Dlaczego?! Dlaczego pan Green mi to zrobił!!
  Spojler z Darów Anioła! 
Śmierć Maxa to był dla mnie ogromny szok! Teraz wiecie kogo nienawidzę za to. 

8. Wszystkie centra handlowe są strasznie zatłoczone: Seria która ma za dużo tomów. 
Jest to seria Harry Potter. Nie przeczytałam jej jeszcze właśnie z tego powodu. Kiedy wyobrażam sobie ile ma tomów i ile czasu mi to zajmie boli mnie głowa. Nie mam pojęcia kiedy się przełamię. 

9. Grinch: Bohater którego nienawidzisz. 
Pomijając tych oczywistych złych bohaterów. Drugi raz pojawi się tutaj Adam, ale nienawidzę Adama tylko za drugą i trzecią część. 

To już koniec świątecznego tagu. Jeśli chcecie to śmiało go zróbcie. Chciałabym wam życzyć Miłych i radosnych Świąt, abyście spędzili je w gronie rodzinnym i oczywiście dużo czytania i mnóstwo książek pod choinką. ;) Pozdrowionka! :* 


      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger