18:11:00

Rezerwat niebieskich ptaków

Autor: Ewa Nowak 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Egmont Polska 
Liczba stron: 311
Moja ocena: 5/10

Jest to (jak na razie) ostatnia opisywana książka z serii miętowej :) 
 
Opis:  
Sara Wiecka, dawniej mieszkała w małym mieszkanku w bloku. Jej rodzina nie była bogata ale Sarze to nie przeszkadzało. Chodziła do normalnej szkoły aż do momentu w którym jej tata otrzymał ogromny spadek po przyjacielu. Jej życie przewraca się do góry nogami. Książka zaczyna się w momencie kiedy dziewczyna jest już w miarę oswojona z życiem bogacza. Uczęszcza do prestiżowej szkoły (Artystycznej) zwanej rezerwatem. Właściwie w tym momencie zachodzi rutyna tej autorki, czyli zakochuje się w chłopaku, są razem, kilka razy się kłócą, nadal są razem , Sara i jego była dziewczyna nie lubią się....bla bla...bla bla... 
Recenzja:
No właśnie dlatego, że te tak wyglądała fabuła książki stwierdziłam, że będzie to ostatnia z tej serii. Szczerze przeczytałam tę książkę tylko dlatego, że przez cały czas czekałam na jakieś zaskakujące wydarzenie. Niestety rozczarowałam się. Dochodzi jeszcze to, że niestety nie było tu za dużo przemysleń, problemów. Jedna dobra cecha to zachęcający początek, szkoda tylko, że autorka nie wykorzystała tak fajnej historii. Dlatego przyznaję 5/10 pkt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger