12:40:00

Gwiazd naszych wina (ponad 1000 wyświetleń na blogu)

Na początek chcę bardzo serdecznie podziękować każdemu kto odwiedził mojego bloga, ponieważ wybiło na nim ponad 1000 wyświetleń!!! W dodatku za niecały miesiąc minie rok odkąd założyłam bloga!!!
 Autor: John Green 
 Liczba stron: 310
 Moja ocena: 10/10
Opis:
Hazel szesnastolatka która od trzech lat jest chora na nowotwór. Mimo swojego młodego wieku jest bardziej dorosła niż jej rówieśnicy. No właśnie rówieśnicy.... jedynymi ludźmi z którymi Hazel stale przebywa są jej rodzice lub... lekarz. Dziewczyna pogodziła się już ze swym losem lecz jej mama chce to zmienić. Wysyła swoją córkę na grupę wsparcia, nastolatka poznaje tam Augustusa. Rozwija znajomość z nim i pokazuje mu książkę którą Hazel czyta na okrągło. Autor nigdy nie odpisywał na jej listy lecz Augustusowi udaje się z nim skontaktować i spełnić marzenie swojej dziewczyny. Jest to piękna historia o miłości, bardzo mądra ale też smutna. Zdecydowanie zasługuje na miano książki roku 2014! (Przeczytałam ją w grudniu)

,,Na tym świecie jest tylko jedna rzecz okropniejsza niż umieranie na raka w wieku szesnastu lat, a jest nią posiadanie dziecka, które na tego raka umiera''

Recenzja: 
Fabuła jest naprawdę piękna. Mimo to, że przed przeczytaniem obejrzałam film nadal płakałam w niektórych momentach. Ja mam książkę w okładce filmowej, znajdują się w niej także zdjęcia z filmu. Oprawa wizualna jest naprawdę śliczna. Nie jest to byle jaka książka o miłości nastolatków, jest bardzo mądra i pokazuję jak choroba każe młodym ludziom szybciej dorosnąć. Zdecydowanie polecam przeczytać!

Zdjęcie okładki: http://bukowylas.pl/ksiazki/gwiazd-naszych-wina-filmowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger