12:01:00

Zniszcz ten dziennik #5 Szaleństwo, Tusz! LAKIERY!!! Substancje?

Czas na kolejny post z dziennikiem :) Mam to nie książkę i zdecydowałam, że nie będzie z niej serii na blogu ale będzie jeden post o to nie książce ;) Około dwa tygodnie temu świętowałam 1000 wyświetleń a teraz jest ich już 1600! :D
1. Pomaż szaleńczo, agresywnie, lekkomyślnie i żywiołowo ;)
Nieźle się przy tym bawiłam :D Polecam :D
2. Nakap czymś tutaj ( Tusz, farba, herbata) Zamknij książkę aby powstał wzór:
Stare naboje do pióra jednak się do czegoś przydały. ;) Trochę się nabrudziłam ale było super. :)
3. Katalog plam:
A więc pierwsze co przyszło mi do głowy to LAKIERY!!! :D Zostawiłam jedną kratkę na wypadek gdybym znalazła coś super na plamę :D
4. Wypróbuj rozmaite substancje znalezione w twoim domu. Napisz co to jest. Stwórz motywy kolorystyczne.
1. Czerwony lakier do paznokci ;)
2. Pasta do zębów ;)
3. Żel pod prysznic ;)
4. Mydło w płynie :)
Zadanie było super!!!!!!!!!!!!!

Mam nadzieję, że ten post się podobał i do następnego! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger