12:11:00

Książka urocza i pelna magii czyli Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender.

Tytuł PL: Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Tytuł oryginalny: The Strange And Beautiful Sorrows of Ava Lavender. 
Autor: Leslye Walton 
Wydawnictwo: SQN 
Liczba stron: 297 

 ''Miłość, jak powszechnie wiadomo, kieruje się własną logiką, za nic mając nasze plany czy zamiary.''

Historia w tej książce opowiada o rodzinie Lavenderów a w zasadzie sięga jeszcze głębiej. Ukazuje ona nam jak wiele przypadków może mieć wpływ na nasz los i życie. Każda rodzina skrywa swoje własne tajemnice, ta rodzina ma ich wiele. Główną bohaterką jest Ava Lavender, dziewczyna, która urodziła się ze skrzydłami. Jej matka Viviane chce uchronić ją i jej barta bliźniaka, który prawie w ogóle się nie odzywa i żyje w swoim własnym świecie przed ludźmi. Historia tego rodu opiera się głównie na miłości. Szczególną uwagę autorka przykuła temu wątkowi. Ukazuje nam jaki wpływ ma na nas i na nasze czyny ma to uczucie. Tak na prawdę ciężko jest powiedzieć o czym jest ta książka. Od samego początku do samego końca tak na prawdę nie znamy bohaterów. Cały czas pozostają zagadką, której rozwiązania niestety się nie doczekamy.


'' A ja – ja urodziłam się ze skrzydłami, jako odmieniec, który nie miał prawa liczyć na coś tak majestatycznego jak miłość. To nasz los, nasze przeznaczenie, to ono decyduje o takich rzeczach, prawda?'' 


 Fabuła: 3/5 
Bohaterowie: 5/5 
Styl pisania: 3,5/5 
Oprawa wizualna: 5/5 
Razem: 16,5/20 

Ta książka to jedna wielka zagadka! Zanim ją przeczytałam widziałam w internecie mnóstwo recenzji i opinii. Większość z nich była jak najbardziej pozytywna. Niektórzy nawet mówili, że to genialna i najlepsza książka jaką przeczytali w tym roku. Co ja o niej sądzę? Po tych wszystkich opiniach i zachwalaniach spodziewałam się po niej czegoś więcej. Spodziewałam się czegoś co mnie poruszy. Wielu mówiło, że wzruszało się przy tej lekturze. Jedyny moment kiedy ja się wzruszyłam była końcówka książki. Jeśli przeczytacie to się dowiecie. Najważniejszą rzeczą jeśli chodzi o tę powieść jest to, że moim zdaniem każdy przeżyję
ją na swój własny sposób. Nie warto się tutaj kierować opinią czy recenzjami. Styl pisania autorki momentami inny niż wszystkie, ale ma coś urzekającego. Powieść jest taka delikatna, słodka i magiczna. 

'' Miłość potrafi zrobić z nas głupców.''

Była to książka lekka i przyjemna, ale nie wywarła na mnie żadnego wrażenia i jestem pewna, że gdyby historia ta byłaby kontynuowana to z pewnością szkoda byłoby mi na nią czasu. Mimo wszystko dla wydawnictwa wielki ukłon bo książka jest po prostu piękna i nadrabia bardzo dużo samym wyglądem dzięki czemu przyjemniej się ją czyta.

Podsumowując książka nie była zła, ale także nie wywołała u mnie większych emocji. Polecam wszystkim, którzy mają ochotę na coś lekkiego i uroczego. Będę miło ją wspominać, ale raczej kolejny raz po nią nie sięgnę. 

Mam nadzieję, że recenzja wam się podoba. Piszcie czy macie ochotę przeczytać tą książkę czy może już ją przeczytaliście. Serdecznie zapraszam na mojego instagrama jeśli chcecie się dowiedzieć jakie książki aktualnie czytam! Miłego czytania! Pozdrowionka :* 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger