10:59:00

BOOK HAUL WRZESIEŃ


Cześć kochani! Dawno mnie tu nie było nie licząc wczorajszej recenzji, ale chyba wszyscy teraz przeżywamy natłok obowiązków szkolnych. Aktualnie jestem chora i skazana na cały tydzień w łóżku więc mam sporo czasu na czytanie! Dlatego postanowiłam zrobić dla was book haul! Dzięki temu możecie zobaczyć jakich recenzji spodziewać się w najbliższym czasie! Mam tylko 6 książek ale sama nie lubię czytać tego typu postów z dwudziestoma książkami więc wole je dzielić na małe części i dodawać je raz w miesiącu. No to zaczynamy book haul!

1. Pierwszą książką jaką tutaj mam jest ''Tajemna historia'' Donny Tartt i ją już widzieliście parę razy na moim blogu. Właśnie wczoraj pojawiła się jej recenzja na którą serdecznie was zapraszam! Zdjęcie z obwolutą i bez ;) 


2. Kolejną książkę czytam aktualnie i jest to ''Król kruków'' Maggie Stiefvater. Jak na razie jestem na setnej stronie i nie mam o niej żadnego zdania. Zabrałam się za tą książkę bo ciężko było na nią nie wpaść przeglądając książkowe blogi i kanały na yt. Byłam i nadal jestem jej bardzo ciekawa. 


3. Trzecia książka którą chcę wam pokazać to ''Próby ognia'', której autorem jest James Dashner. Jest to drugi tom chyba trylogii, której pierwszą częścią jest ''Więzień Labiryntu''. Ja pierwszą część czytałam bardzo dawno temu i jakoś nie za bardzo miałam ochotę ją kontynuować, ale przyjaciółka powiedziała mi, że druga bardziej mi się spodoba bo więcej się tam dzieje więc postanowiłam to sprawdzić. Jeszcze tej książki nie przeczytałam, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to zrobić. 

4. Kolejna książka, która jest na moim stosiku to ''Maybe someday'' Colleen Hoover. Na przeczytanie tej książki czekałam bardzo długo i dawno temu chciałam ją kupić, ale zawsze coś mi przeszkadzało a później nie była dostępna. Chyba niedawno wydano ją w nowej okładce i byłam bardzo szczęśliwa, że mam ją w swoich rękach. Nie wymagam od niej zbyt wiele mam po prostu nadzieję, że będzie lekką i przyjemną lekturą. 

5. Piąta książka to ''Gniew i Świt'' Renee Ahdieh. Szczerze mówiąc zbyt wiele o tej książce nie wiem i nawet za dużo o niej nie słyszałam. Widziałam ją kiedyś na yt w angielskiej wersji i pomyślałam, że może taki klimat mi się spodoba szczególnie kiedy byłam zachwycona ''Buntowniczką z pustyni'' i drugim tomem. Chociaż po przeczytaniu kilku stron zdaje mi się, że będzie to coś całkowicie innego, ale zobaczymy. 

6. I już ostatnią książką jest ''Prawo Mojżesza'' Amy Harmon. Jest to kolejna książka o, której prawie nic nie wiem po prostu parę razy mignęła mi przed oczami na jakimś blogu i stwierdziłam, że ma ładną okładkę to sprawdzę czy wnętrze jest tak samo ładne.


I to by było na tyle. Mam nadzieję, że szybko przeczytam te książki i będę mogła wam o nich więcej opowiedzieć. Piszcie mi w komentarzach czy czytaliście którąś z nich lub macie je tak jak ja w planach. Do zobaczenia w następnym poście Muah :*.

1 komentarz:

  1. Od dawna zbieram się, żeby przeczytać Gniew i świt, ale nadal stoi na regale i krzyczy "przeczytaj mnie!", ale co ja poradzę, że Agatha Christie mnie bardziej przekonała :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger