20:18:00

Rywalki Książę i Gwardzista

Autor: Kiera Cass 
Wydawnictwo: Jaguar 
Liczba stron: (razem z dodatkami) 224 
Moja ocena: 9/10
Opis:
Rywalki książę i gwardzista to jakby taki dodatek pomiędzy kolejnym tomem. W tym wydaniu możemy poznać uczucia zarówno księcia Maxona jak i gwardzisty Aspena. Opowiedziane z ich perspektywy są tylko fragmenty dotąd wydanych części. Możemy także dowiedzieć się co działo się w życiu Maxona kiedy nie zaczęły się jeszcze eliminacje, jego sytuacje rodzinne i obawy przed nadejściem 35 dziewcząt do jego życia. Aspen uchyla nam rąbka tajemnicy o życiu pałacu którego nie dostrzegają media a także Amerika. Poza tym właśnie Aspen otwiera się jeśli chodzi o jego przeszłość o rodzinę i powody niektórych czynów. W książce znajdują się dodatki dla fanów Rywalek. Takie jak:
- Pytania do Kiery Cass.
- Pełna lista kandydatek do eliminacji
- lista (i krótki opis) klas
- Drzewa genealogiczne: Ameriki Singer, Aspena Legera i Maxona Schreave'a (oraz komentarze Kiery)
- Oficjalna playlista (Rywalki i Elita)
Recenzja:
Zakupiłam tę książkę ponieważ bardzo ciekawiło mnie zarówno zachowanie Aspena jak i Maxona. Znajdowała się też historia przyjaciółki Maxona i wiele innych. Muszę przyznać, że po tej książce przekonałam się do Aspena, do jego wyborów i decyzji. Denerwowało mnie trochę zachowanie Maxona ale potrafiłam go zrozumieć. Dla mnie bardzo fajne były dodatki, jeśli ktoś jest takim fanem Rywalek jak ja ta książka jest iście kolekcjonerska. Polecam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger