19:57:00

Zniszcz ten dziennik #2


Przyszedł czas na kolejny post z dziennikiem! Dodam tylko, że dziennik bardzo szybko staje się popularny. Bardzo się cieszę ale nie przedłużając przejdźmy do zadań ;)

1. Pierwsze zadanie: Oderwij paski, rozerwij się ;)

No przyznaję się, że może trochę oszukałam bo nie wyrwałam pasków tylko je ucięłam. Moje usprawiedliwienie brzmi: W wskazówkach pisało, że można interpretować polecenia dowlnie :D hihihi

2. Drugie zadanie bardzo mi się podobało: Strona dobrych myśli ;)

Dobre myśli od razu skojarzyły mi się z kwiatami z łąką. Dlatego wycięłam parę obrazków z gazet, trochę je poustawiałam i proszę! Bardzo mi się podoba ta strona ;)

3. Kolejne zadanie (już trzecie) to: Zrób papierowy łańcuch ;)
Przepraszam za trochę niewyraźne zdjęcie ;) Do zrobienia łańcucha zbierałam się trochę. Zdecydowałam, że święta i tak dalej to trzeba zrobić łańcuch :D Strasznie się przy tym pokleiłam ale zabawy było co nie miara. Poza tym mój dziennik po tym zadaniu stal się dużo grubszy. :D

4. Na koniec trochę upiększenie ;)


Na dziś to będzie już koniec ;) Mam nadzieję, że podobał się post i do następnego. (Jak tam wasze dzienniki?) ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger