12:29:00

Days of the week book tag

Hej! Dawno nic nie dodawałam ale dziś mam coś bardzo przyjemnego czyli TAG! Jest to Dni tygodnia tag którego autorką jest Wariatka od książek ;) Kiedy go zobaczyłam bardzo mi się spodobał dlatego bez przedłużania zaczynajmy! 


 1. Książka, która niemiłosiernie ci się dłużyła. 
Po długich przemyśleniach do głowy przyszła mi Mara Dyer Tajemnica :) 
Ta książka trochę mi się dłużyła. Jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że często musiałam przerwać czytanie i przemyśleć to co się teraz w książce dzieje. Były takie momenty kiedy nie wiedziałam co dzieje się na prawdę a co jest wytworem wyobraźni głównej bohaterki.



2. Bohater, który jest na początku denerwujący ale z rozdziałami się rozwija. 

Och! Warner z trylogii Dotyk Julii. Chyba większość czytelników miała ten sam problem co ja. W pierwszej części go nienawidziłam a w trzeciej pokochałam! :) 


 3. Książka po którą jeszcze nie sięgnęłaś bo ma opinię ''pół na pół'' 
Mam właśnie taki problem z książką Hopeless. Jedni ją uwielbiają a inni niekoniecznie. Dlatego nie jestem pewna czy po nią sięgnąć :) (Mimo wszystko ma cudowną okładkę <3 )Mam jeszcze jedną książkę a mianowicie Szeptem. Z tego co widziałam zdania są podzielone.


 4. Książka przy której znalazłaś nadzieję na lepsze dni. 
Bez jakichkolwiek dyskusji jest to Gwiazd naszych wina. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby tłumaczyć dlaczego. Dla tych co nie czytali niech zrobią to natychmiast :) 


5. Książka którą chciałabyś aby wydano w Polsce. 
Czwarty tom szklanego tronu!!! <3 <3 


6. Książka przy której świetnie się bawiłaś a fabuła leciała jak burza. :) 
Jedną z takich książek jest Miasto Szkła z serii Dary Anioła. Tyle tam się działo, że ciężko było nadążyć :D 


 7. Książka przez którą odczuwałaś ból bo się skończyła i nie ma kontynuacji. 
Do teraz nie mogę się pozbierać, że Dar Julii to ostatnia część tej wspaniałej trylogii i już nigdy nie dowiem się co było dalej z Julią i Warnerem :( 
 
 I to by było na tyle jeśli chodzi o ten tag :) Mam nadzieję, że wam się spodobało ;) Jeśli chcecie zróbcie go i do następnego :) Miłego czytania i Pozdrowionka :* 

 
Wszystkie zdjęcia okładek są ze strony: www.empik.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger