14:47:00

Czytelnicze podsumowanie Października + Listopadowy TBR


Hej! Dziś mam dla wam post, który nadszedł szybciej niż myślałam a mianowicie podsumowanie miesiąca i plany na przyszły miesiąc. Przyznam, że nie jestem zadowolona z mojego wyniku w tym miesiącu bo jest to zaledwie 3,5 książki :D Jedna nie dokończona :D 

 1. Dokończyłam ,, Mroczne Umysły''. Ta książka zajęła mi dużo czasu ponieważ strasznie mi się dłużyła. Recenzja będzie już niebawem :) 

2. Dziedzictwo Ognia!!! <3 <3 Genialna i świetna! Trzeci tom z serii Szklany Tron! Nie mogę się doczekać następnych tomów :3 

3. Kolejna książka to Starter. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale później bardzo mi się spodobała, także czekajcie na recenzję. 

4. No i czwarta niestety niedokończona książka. Mara Dyer Tajemnica. Trochę mroczna ale na razie jest ok. :D 

No i niestety to tyle jeśli chodzi o podsumowanie, wiem nie było tego dużo i powiem wam, że w Listopadzie chyba też nie będzie tego za wiele, ale zobaczymy :D 

 Zaplanowałam sobie cztery książki ale myślę, że tytuły mogą się z czasem zmienić. ;) 

1. Alicja w krainie Zombi. Bardzo ciekawi mnie ta pozycja i chyba zaraz po tajemnicy przeczytam właśnie to. :) 
2. Kim jesteś Sky czyli książka która była w ostatnim TBR i niestety nie udało mi się jej przeczytać. 

3. Czerwona Królowa. Po recenzji Darii z Więcej Książków bardzo chciałam sama przekonać się co ta książka kryje pod tą piękną okładką. 

4. Więzień Labiryntu. Dosłownie czuję się jakbym była ostatnią osobą na ziemi która jeszcze tego nie przeczytała dlatego czas to nadrobić! :D 

Dziękuję wam, że przeczytaliście post! Trzymajcie kciuki za mnie abym to wszystko przeczytała :D.  Jestem ciekawa jak wasze podsumowania i plany :D Miłego Czytania! Pozdrowionka :* 

 




2 komentarze:

  1. Ja tez zamierzam przeczytać czerwoną królową :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mylittlebookland.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego TBR czytałam "Alicję..." i... nie spodobała mi się. Jest pełna schematów i tego co już gdzieś było, nie wnosi do gatunku nic świeżego, a cały jej sens opiera się na wątku Cole x Alicja. Jeżeli szukasz czegoś, co Cię przytłoczy, to proszę bardzo :D
    "Czerwona królowa" także już za mną, polecam! Wiadomo, trochę powieleń jest, ale cała historia, Mare, Cal, Maven <3
    "Więzień..." jest dobry, ale reszta trlogii już nie <.<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger