11:48:00

Czytelnicze podsumowanie sierpnia. / Co przeczytam we wrześniu?



Sierpień okazał się średnim miesiącem czytelniczym. Coś tam przeczytałam, ale były to zaledwie 3 książki w całości. Dlatego postanowiłam, że aby post nie był taki krótki dodam także moje czytelnicze plany na wrzesień. 



 1. CO PRZECZYTAŁAM?



 Imperium Burz zdołałam w sierpniu przeczytać tylko w połowie, ale parząc na to, że ta książka ma prawie 900 stron i tak jestem zadowolona, że udało mi się za nią zabrać w tym miesiącu. No ale już bez zbędnego przedłużania przechodzimy do książek, które przeczytałam do ostatniej strony. 

1. Jako pierwsza idzie ''Kasacja'' Remigiusza Mroza. Tą książkę widzieliście w poprzednim podsumowaniu miesiąca bo w Lipcu ją zaczęłam. Więcej o kasacji znajdziecie w linku do recenzji. recezja kasacji 

2. Kolejna książka za którą się zabrałam to drugi tom ''Buntowniczki z pustyni'' czyli ''Zdrajca tronu''. Ta część była grubsza, ale czytało się ją równie szybko. Mimo wszystko ''zdrajca tronu'' podobał mi się trochę mniej od jego poprzedniczki, ale więcej dowiecie się w recenzji, która pojawi się już niedługo.

3. Za ''Zabójczynię'' czyli książkę, która przedstawia losy Celaeny Sardothien przed akcją ''Szklanego Tronu'' zabrałam się ponieważ przede mną było ''Imperium burz'' a kompletnie nie pamiętałam co działo się w poprzednich częściach. Czytając ''Imperium burz'' cieszę się, że tak postąpiłam ponieważ pojawiają się postacie z ''Zabójczyni'' czyli czterech krótkich powiadań. Książka mi się podobała, ale nie zachwyciła mną tak bardzo jak seria Szklany Tron. Zdecydowanie wolę Celaenę po Endovier.

Liczba przeczytanych stron: 1511

2. PLANY NA WRZESIEŃ

Zapowiada się, że w tym miesiącu będę miała styczność z dobrymi książkami. Nie chcę robić sobie za dużych planów książkowych bo wiecie zaczyna się szkoła, ale jestem tak podekscytowana na przeczytanie tego co leży na moich półkach, że pokaże wam 5 książek. Mam wielką nadzieję, że te plany uda mi się zrealizować. 
 

To właśnie moje plany trzymajcie za mnie kciuki żebym miała dużo czasu i chęci na czytanie. No i to by było na tyle jeśli chodzi o ten post. Piszcie ile wy przeczytaliście w ten ostatni miesiąc wakacji i jak zapowiada się wasz wrzesień? Czytaliście którąś z książek, które się tutaj pojawiły? Czekam na wasze komentarze i życzę miłego tygodnia a szczególnie dla osób, które tak jak ja wracają w poniedziałek do szkoły!

1 komentarz:

  1. Życia mi nie wystarczy na te wszystkie książki! Od czego zacząć?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger