14:07:00

Be Room Cliff Book Tag!

Hej! Dziś mam dla was bardzo fajny TAG! :) Be Room Cliff TAG zobaczyłam na kanale Ania z Książkowego Wzgórza. Polega to na tym, że na karteczkach wypisujemy żeńskie imiona (jeśli jesteś chłopakiem to męskie) oczywiście imiona muszą należeć do bohaterów książkowych! 
Karteczki wrzucamy do miseczki, słoika obojętnie i losujemy po trzy. Z tych trzech muszę wybrać jedną dziewczynę, którą chciałabym być, z którą chciałabym mieszkać i którą zrzucam z Klifu! Oto moja ''maszyna losująca'' :D :
 

Będą cztery rundy. :) Już nie mogę się doczekać więc ZACZYNAJMY! 

Runda Pierwsza! 
Losujemy, losujemy i? Pierwsza jest  Clary z serii Dary Anioła! Druga... Lena z trylogii Delirium! Czas na ostatnią bohaterkę... jest to Eleonora z Eleonora i Park! 
Hmmm... Od początku jest trudno, ale z Klifu niestety zrzucam Lenę. Zamieszkam z Eleonorą oraz będę Clary! 
Be: Clary 
Room: Eleonora 
Cliff: Lena 

Runda Druga!
Zaczynamy losowanie... Pierwsza jest Hazel z Gwiazd Naszych Wina, druuuga Tris z trylogii Niezgodna, trzeeeeeecia Eadlyn z Następczyni! 
Teraz nie mam problemu kogo zrzucić a będzie to Eadlyn niestety nie polubiłam jej. Zamieszkam z Tris a będę Hazel. 
Be: Hazel 
Room: Tris
Cliff: Eadlyn

Runda Trzecia! 
Maszyna losująca została włączona i Uwaga! Pierwsza jest Cath z Fangirl (teraz czytam, recenzja będzie niebawem ;)) druga ochotniczka toooo America z Rywalek (Americo wybacz, że przed chwilą zrzuciłam twoją córkę z Klifu xd) trzecią dziewczyną jest Celaena z Szklanego Tronu! 
Bez wahania zostaję Celaeną <3. I teraz mam prawdziwy PROBLEM! (po dłuższej chwili myślenia) Przepraszam Americo ale to ciebie zrzucę :( i zamieszam z Cath! 

Be: Celaena
Room: Cath 
Cliff: America :( 

Czas na ostatnią czwartą rundę! 
Pierwsza jest Katniss z Igrzysk Śmierci. Druga Margo z Papierowych Miast. Trzecia Julia z Dotyku Julii. 
Tutaj nie mam żadnego dylematu. :) Oczywiście zrzucam (z czystym sercem) Margo. Zamieszkam z Julią (chociaż to może być trochę niebezpieczne :D) I zostanę Katniss! Zawsze chciałam nią być :D 

Be: Katniss
Room: Julia
Cliff: Margo 

Bardzo podobał mi się ten Tag!   Nominuję do niego każdego kto będzie miał na niego ochotę! Polecam wam bo jest bardzo fajny :) Podobał wam się ten TAG? Czekam na komentarze :) MIŁEGO CZYTANIA! Pozdrowionka :* 

     
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger