14:16:00

Czytelnicze podsumowanie Lipca!


Pierwszy miesiąc wakacji za nami dlatego czas podsumować jak szło mi czytanie w Lipcu. Osobiście jestem zadowolona mimo, że nie jest to żaden rekordowy wynik. Ciesze się jednak, że mój zapał do czytania powrócił i był to chyba pierwszy miesiąc w tym roku w którym czytałam tylko kiedy miałam ochotę i nie zmuszałam się do żadnej książki. 







 W całości przeczytałam 6 książek natomiast z ''Kasacji'' przeczytałam jak na razie zaledwie kilkadziesiąt stron.

1. Jako pierwszą przeczytałam ''Buntowniczkę z pustyni'' o której nie będę się za bardzo rozwodzić ponieważ jej recenzja jest już na blogu tutaj macie link: RECENZJA

2. Kolejna to ''Miasto niebiańskiego ognia''. Ta książka czekała bardzo długo na to aż ją przeczytam. Stwierdziłam, że wakacje to idealny czas na zakończenie tej serii bo moja przygada z Darami Anioła zaczęła się całe dwa lata temu. Ale Ci, którzy znają książki Cassandry Clare pewnie rozumieją dlaczego nie chciałam żegnać się ze światem Nocnych Łowców.

3. Następnie zabrałam się za kolejne zakończenie tym razem trylogii klątwy Danielle L Jensen. Byłam bardzo podekscytowana wydarzeniami z tej książki i umierałam z ciekawości myśląc o tym co autorka przedstawi nam w ostatniej części. Książka podobała mi się lecz jestem trochę nią zawiedziona. Akcja tutaj brnie tak szybko, że w pewnych momentach byłam bardzo zdezorientowana. Patrząc na poprzednie tomy wydaje mi się, że autorkę stać na stanowczo więcej i tej książce moim zdaniem czegoś brakowało.

4. I znów zakończenie trylogii tym razem mówimy o ''Losach Tearlingu'' Eriki Johansen. Tym razem się nie zawiodłam i książka bardzo mi się podobała. Widać było, że autorka dopracowała każdy szczegół i poświęciła mu wystarczająco uwagi. Ale zakończenie tej książki dosłownie złamało mi serce.

5. Piątą książką, którą przeczytałam w Lipcu było ''Never Never'' Colleen Hoover i Tarryn Fisher. Jej recenzja już jest na blogu także serdecznie was tam zapraszam: RECENZJA

6. No i jako ostatnia ''Królewska klatka'' Victorii Aveyard. Ta seria ma tak wiele zwolenników jak przeciwników. Po pierwszych dwóch tomach zdecydowanie należałam to osób, które uwielbiały tą historię, ale ''Królewska klatka'' trochę namieszała mi w głowie. Zacznijmy od tego, że przez pierwsze 300 stron ta książka była po prostu... nudna. Później kiedy akacja się powoli rozkręcała główna bohaterka zaczęła działać mi na nerwy swoim niezdecydowaniem. Ta dziewczyna na prawdę potrzebuje mocnego kopniaka żeby dało się to czytać. Właściwie gdyby nie było w tej książce tak dużo Mavena z pewnością odłożyłabym ją w zapomnienie.

 Liczba przeczytanych stron: 2907 

O ''Kasacji'' Remigiusza Mroza jak na razie nie będę się rozpisywać bo moje zdanie i odczucia mogą się jeszcze wiele razy zmienić ale z pewnością oczekujcie recenzji tej książki. ;)
Piszcie jak tam wasz pierwszy miesiąc wakacji pod względem czytelniczym! Już niedługo na blogu pojawi się nowy post dotyczący... seriali! Mam nadzieję, że wam się spodoba, ale jak na razie życzę wam miłego tygodnia! Muah :*



2 komentarze:

  1. Też przeczytałam 6 książek :D Seriale, o w takim razie już czekam na ten post XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w lipcu przeczytałam 7 książek. Z wymienionych przez ciebie nie czytałam żadnej, jednak w planach mam każdą z nich xd
    Pozdrawiam!
    strefa-skasiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger