18:49:00

Lubimy Czytać TAG


Hej! Dzisiaj aby poprawić wam trochę humor i nie męczyć recenzjami zapraszam was na Lubimy czytać tag! Jeśli ktoś z was nie wie to od dawna mam konto na lubimyczytać.pl Po prawej stronie bloga jest zakładka z moim loginem i książkami które aktualnie czytam oraz które przeczytałam. ;)
No dobrze, a więc zaczynajmy! 

1. Jaka książka została ostatnio odznaczona jako przeczytana?
 Ostatnią moją przeczytaną książką było Dziedzictwo Ognia Sarah J. Maas. Naprawdę mega mi się podobała jak wszystkie książki z tej serii... no właśnie! Serii! Popełniłam wielką gafę ponieważ zawsze myślałam, że jest to trylogia i tak też pisałam na blogu. Kilka dni temu dowiedziałam się, że razem będzie 6 tomów! Recenzja  Szklany Tron oraz recenzja Korona w Mroku. 



2. Co obecnie czytasz?
Obecnie czytam Starter Lissa Pice i powiem wam, że jestem w połowie i średnio mi się podoba. Może coś mnie jeszcze zaskoczy? Zobaczymy :) Recenzja na pewno się pojawi. :)



3. Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
 Ostatnio zaznaczyłam Requem Lauren Olivier. W sumie mam tą książkę na półce i zaczęłam ją czytać, ale jakoś z niej zrezygnowałam. Mimo wszystko chce ją przeczytać i zobaczyć jak skończy się ta Trylogia :)  Recenzja Delirium 


4. Co planujesz przeczytać jako następne?
Jako następne planuję przeczytać Mara Dyer Tajemnica Michelle Hodkin. Bardzo intryguje mnie ta książka mimo, że nie wiem o niej za dużo. :)


5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak, ale często trochę różni się moja ocena na lubimyczytać.pl ponieważ na blogu używam innego systemu.

6.  Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
Niestety nie, ale mam kilka w planach na przyszły rok :)

7.  Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Półkę chcę przeczytać traktuję jak taką listę życzeń, ale nie aktualizuje jej na bieżąco.

8.  Jaką książkę planujesz kupić jako następną? 
Nie mam pojęcie chociaż bardzo chciałabym kupić Czas Żniw Samantha Shanon.



9.  Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
Mam kilka. Dawniej lubiłam aktualizować cytaty, ale teraz już tego nie robię.

10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Na tym portalu nie mam ulubionych autorów, ale jednymi z moich ulubionych są: Cassandra Clare, Sarah J. Maas oraz John Green (jeśli jakieś imię lub nazwisko źle napisałam to przepraszam :) )

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Wydaje mi sie, że jestem w grupie Blogerzy czy coś w tym stylu ale w ogóle tam nie zaglądam :D

Dziękuję wam, że jesteście. Jeśli chcecie możecie zrobić ten tag a ja was zapraszam do komentowania postów, lajkowania facebooka oraz zapraszania mnie na lubimyczytac.pl :) Miłego czytania! Pozdrowionka :*  

Wszystkie zdjęcia okładek są ze strony: empik.com  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger