10:32:00

#1 Liebster Blog Award- LBA


Cześć kochani! Dzisiaj przełamiemy lody, bo robię na blogu moje pierwsze LBA! :) Zostałam nominowana przez Kacpra z bloga K.bloguje za co serdecznie dziękuję i zapraszam was na jego bloga! Jak wiecie jest to moje pierwsze LBA więc przepraszam jeśli coś wyjdzie nie tak :D. Zasad chyba nie muszę tłumaczyć więc zaczynamy!
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z książkami?
Nie jest to jakaś fascynująca historia ponieważ po prostu gdzieś tak w połowie podstawówki bardzo polubiłam język polski, a więc zaczęłam czytać trochę książek i od razu bardzo mi się to spodobało.

2. Dlaczego postanowiłaś dołączyć do blogosfery?
Zdecydowanie była to spontaniczna decyzja. Po prostu pewnego dnia włączyłam komputer i zdecydowałam ''chcę mieć bloga''. Moje początki były okropne, ponieważ nie znałam dobrze bloggera, ani nawet nikt z moich znajomych nie miał bloga, ale nie żałuję tej decyzji w ogóle. :)

3. Wolisz serie, czy książki jednotomowe?
Chyba wybrałabym serie, ponieważ kiedy śledzimy losy bohaterów przez kilka tomów to jesteśmy w stanie bardziej się z nimi utożsamiać i ich lepiej poznać. A bohaterzy w książkach jednotomowych są często po prostu nijacy i zazwyczaj szybko o nich zapominamy.

4. Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja?
Największy sentyment mam do ekranizacji Igrzysk Śmierci. Uwielbiam ten film :).

5. W jakim książkowym świecie chciałbyś zamieszkać?
Nad tym pytaniem długo się zastanawiałam, ale w końcu doszłam do wniosku, że chciałabym zamieszkać w świecie Nocnych Łowców. Uwielbiam świat jaki wykreowała Cassandra Clare.

6. Lubisz czytać książki w nocy?
Ja jestem śpiochem, dlatego nie lubię czytać w nocy i rzadko się to zdarza, bo wtedy nie mogę się skupić.

7. Jakie są twoje ulubione blogi książkowe?
Mam naprawdę mnóstwo ulubionych blogów książkowych, a jednym z nich jest blog LimoBooks.

8. Jakie masz inne zainteresowania oprócz czytania? 
Moją pasją jest muzyka. Śpiewam odkąd pamiętam i od jakiegoś czasu uczę się grać na gitarze, a poza tym lubię pisać do szkolnej gazetki. :)

9. Jaka jest twoja ulubiona kuchnia? 
Hm... bardzo trudne pytanie :D. Myślę, że nie mam takiej ulubionej kuchni.

10. Jaki jest twój ulubiony film NIE na podstawie książki? 
Dzięki temu pytaniu zdałam sobie sprawę jak wiele filmów, które oglądam jest na podstawie książek. Dlatego do głowy przychodzą mi tylko bajki i wybrańcem jest Kraina Lodu! Zapewne większość z was tak jak ja kocha ten film :).

11. Jakie jest twoje ulubione zwierze? 
PINGWIN! *.*

Teraz czas na moje 11 pytań na, które chciałabym aby odpowiedzieli  nominowani:
1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
2. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
3. Czy lubisz jeść podczas czytania?
4. Masz swoją ulubioną pozycję do czytania?
5. Czytasz na dworze, czy tylko w domu?
6. Jesteś w stanie wydać swoje ostatnie pieniądze na książki?
7. Książka, którą wszyscy czytali, a ty jeszcze nie.
8. Piosenka, która pasuje do książki, którą aktualnie czytasz.
9. Lubisz czytać i słuchać muzykę jednocześnie?
10. Częściej kupujesz czy wypożyczasz książki?
11.  Czy jest książka, która Cię zmieniła?

A teraz nominowani:
Osobisty ósmy księżyc
Tylko magia słowa
LimoBooks
Truskawkowy blog książkowy
Blue Kuba Books
My Library

A więc to na tyle jeśli chodzi o moje pierwsze LBA! Piszcie czy podobały wam się pytania! No i jestem ciekawa czy nominowani odpowiedzą na nominację :). Miłego czytania! Muah :*

7 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi :)
    Nocni Łowcy <3 Również kocham całym serduszkiem ich świat :D
    Onieoniepnie x.x "Kraina Lodu" grrr, przejadła mi się :')
    Dziękuję serdecznie za nominację, na pewno odpowiem w wolniej chwili :D
    Pozdrawiam, Ami C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do postaci z pojedynczych powieści, ze bohaterowie są nijacy... To nie prawda. Przeczytaj choćby Skazani na ból - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, a zmienisz swoje stanowisko w tej sprawie. ;)
    Za nominację dziękuję po raz drugi, na pewno wykonam, ale dopiero w niedalekiej przyszłości, z tego powodu, że praktycznie już cały lipiec i sierpień mam zaplanowany w postach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po głębszych rozmyślaniach, chyba faktycznie zbyt szybko oceniłam powieści jednotomowe i zdałam sobie sprawę, że znam kilku wspaniałych bohaterów z takich książek. :)

      Usuń
  3. Dziękuję Ci za nominację. Na pewno na nią odpowiem :* Ciekawie piszesz. Przejrzałam Twojego bloga i chyba będę stałą czytelniczką :)

    Pozdrawiam
    My library - blog recenzencki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji :)
    tez gram czasami na gitarze i nie mogę czytać w nocy. U mnie początki tez byly straszne. Zaczynałam na blogu o grze o koniach, a skończyłam na blogu recenzenckim :D
    Obserwuje, pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger