12:25:00

Poczuj lato book tag!

Hej! Aby odpocząć trochę od ciągłych recenzji mam dziś dla was Poczuj lato book tag! :) Dla niektórych już prawie minęła połowa wakacji, ale niektórzy swoje wakacje dopiero zaczynają, dlatego myślę, że wakacyjne tagi są jak najbardziej na tak! :) Wybrałam ''Poczuj lato book tag'' ponieważ ma świetne pytania, które mam nadzieję, że wam także się spodobają! :) Zapraszam! 

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje. 
Dla wielu to pewnie będzie zaskoczenie ponieważ ja nigdy nie czytałam Harry'ego Pottera! Ale właśnie w te wakacje stwierdziłam, że czas to nadrobić i już za sobą mam dwa tomy! :)
2. Książka z żółtą lub niebieską okładką. 
Książka, którą aktualnie czytam ma niebieską okładkę dlatego od razu o niej pomyślałam, a jest to ''światło, którego nie widać''! Jeśli chodzi o to co na razie o niej sądzę to jest naprawdę dobra, ale zobaczymy co będzie dalej.
3. Twój plażowy must have. 
Pierwsza książka o, której pomyślałam to ''Fangirl''. Moim zdaniem nie tylko jej treść jest idealna na plaże, ale tej okładka! :)
4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami. 
Z wakacjami kojarzy mi się ''Szukając Alaski''. Uwielbiam tą okładkę.

5. Książka, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech. 
Z całą pewnością są to ''Rywalki''. Czytałam tą książkę na początku mojej przygody z nałogowym czytaniem i mam do niej sentyment.
6. Książka przez, którą wylałaś morze łez.  
Książką przy, której najbardziej płakałam było ''Zanim się pojawiłeś''. Chyba każdy z nas zna tą powieść bardzo dobrze. :) (Czy jest jeszcze ktoś, kto tak jak ja woli tą okładkę niż filmową?)
 7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć. 
Zdecydowanie impreza u Magnusa Bane'a. Kto nie chciał by się pojawić na imprezie u najlepszego czarownika pod słońcem? :)

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.
Tutaj wybrałam ''Akademie Wampirów'', którą uwielbiam, także za to, że jest napisana prostym językiem i jest bardzo przyjemna. Można by nawet powiedzieć, że nie wymaga od czytelnika wielkiego wysiłku. Serdecznie wam polecam! :)

 
9.Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.
Nie mam takiej powieści. :)

To już koniec tego tagu! Poczuliście lato? Piszcie mi czy wam się podobało i jeśli chcecie sami spróbujcie swoich sił! Nominuję każdego kto tylko ma ochotę zrobić ten tag. Czekam na wasze odpowiedzi! Miłego czytania! Muah :*
 

1 komentarz:

  1. Zanim się pojawiłeś i jej kontynuacja jest na mojej półeczce z bibliotecznego stosika ! Nie mogę się doczekać aż ją zacznę czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zaczytana , Blogger